pondělí 4. června 2018

Dovolená I. - Den 4.

Náchod
Ráno sice brzké dětské vstávání, ale Johy po hodině bdění chce jít zase spát. Tím vyrážíme trochu později než jsme chtěli. Jedeme do Náchoda. Procházka po náměstí, nákup suvenýrů v IC, Honziho návrat k autu pro můj zapomenutý mobil, já s Toníčkem hledám zmrzlinu, ale na celém náměstí i v přilehlých uličkách jí nikde neprodávají. Pak už stoupáme do kopce k zámku. Zastávka na hřišti a stále vzhůru. Toník se seká kvůli bonbónům a řešíme tak obr scénu. Tím se zase zdržíme a od té doby jde o to, jestli my nebo déšť. Procházíme nádvořími zámku, hledáme medvědy, kteří jsou stejně někde zalezlí, koukáme do zahrady a na černé mraky nad námi. Honem k autu. První kapky nás zastihnou asi 100 m od parkoviště. Jakmile vše naskládáme do auta, přichází slejvák. Zastávka v Lidlu. Já nakupuji, Honzi čeká s nespokojenými dětmi v autě. Při přebíhání od auta do obchodu a zpět solidně zmoknu. Jedeme do doporučované restaurace na oběd, až tam zjišťujeme, že výjimečně dnes mají otevřeno až od 18 hodin. Tak zase zpět. Pak už návrat do chalupy a odpočinek. Dneska jsme toho moc neviděli ani neušli, ale náročné to bylo nějak moc.