sobota 2. června 2018

Dovolená I. - Den 2.

Den D pro B.+H. a my si s nimi užíváme jejich svatební den. A já se po mnoho letech ocitám u Vily Čerych. Neznám pro sebe dům s větším genius loci. Nádherná stavba s úžasnou atmosférou. A hlavně plná vzpomínek. Na tu "pravou" Jahodu,  na ty skvělé večery a na tu spoustu překonání a poznávání sama sebe. Byla jsem neuvěřitelně dojatá - z B., z dětí, z toho, že tu zase jsem a vím, že tam byla s námi i Gábina. Kouřila na terase jako vždycky. Tohle je pro mne ta moje Jahoda, ta co je hluboko schovaná v mém srdci, ta co se bohužel už nikdy nevrátí.
Bylo zajímavé chodit rozkvetlou zahradou, já jí znám vždycky jen plnou spadaného listí nebo ještě zimně spící. A barvy jí rozhodně sluší:-) Tak jsme se taky vyřádili a fotili a fotili.
Odpoledne ve znamení svatebního veselí v Penzionu Barunka.




Žádné komentáře:

Okomentovat