středa 6. září 2017

P8: Den 249.

Den strávený v činorodém ruchu. Ráno jsem si vzpomněla, že bych Toníkovi měla obnovit průkazku na MHD (tedy abych já s ním mohla jezdit zadarmo, dokud mu nebudou 3). Takže jsem se jala vyfotit - naštěstí jedna z dvou fotek, které mi umožnil, se povedla. Pak jsem se jí jala tisknout, což mi moc nešlo, ale ve finále se povedlo. Mezitím jsem ještě prala a věšela prádlo. Pak jsme se sbalili a hurá k rodičům. Po obědě uspat Toníka a já vyrazila na Letnou za B. a J., s kterými jsme měli sraz u obchodu s látkami, abychom vybrali ty správné látky na hnízdečko pro Johanku a kapsář pro Toníka. Kvůli tomu jsem ještě ráno musela postavit tunelový baldachýn, abych budoucí kapsář naměřila. S B. společná cesta až skoro k nám domů. Na Hájích jsem i vyřídila Toníkovu průkazku. A pak už jen čekat, než se vrátí Toník s babičkou. Dneska byl pochválen, takže si vyžehlil i včerejšek. Byla jsem moc ráda. Večer krásné nebe.




Žádné komentáře:

Okomentovat