pondělí 4. září 2017

P8: Den 247.

Sychravé víkendové počasí se dnes umoudřilo, tak jsme využili příležitosti a nechali se Honzim odvézt do ZOO. Ten se mezitím jal bourat zeď na zahrádce, aby tak pak byla ve výsledku ještě hezčí. Otázka, ale kdy to bude. S Toníkem jsme si to v ZOO užili. Byť jsem tedy ještě zvolila sebou kočárek a tak toho chlapec moc nenaťapal. Proč taky, že. Ale riskovat, že se mi sekne u tygrů, že už nechce jít, to se mi prostě nechtělo. Momentálně mi fyzická kapacita na nějaké větší nošení chybí. Toník se svezl tramvají, snědl zmrzlinu (mě moje část spadla na zem), nakrmili jsme ovečky a tentokrát byl i zájem o zvířátka. A na oběd zase náš rodinný taxík domů. Odpoledne jsme se pobalili, uvedli vše do původního stavu (alespoň jsme se o to snažili) a po večeři honem k nám domů. Tam ještě rychle smontovat postýlku a s menším zpožděním mohl Toník do hajan.


Žádné komentáře:

Okomentovat