středa 18. ledna 2017

P8: Den 18.

Návštěva včera večer byla moc fajn, vlastně skončila až už dnes. Ráno proto bylo trochu horší, naštěstí Toník vstával až po sedmé. To Honzi se vstáváním do práce na tom byl o dost hůře.

Dnešek byl už pár dní naplánován, vše souviselo se vším a jak to tak bývá, hned ráno bylo jasné, že to bude jinak. Hned ráno nepřijatý hovor z Iscare - zda nemohu přijít jindy nebo dopoledne. No, jindy to prostě nejde, dopoledne jsme nakonec dali, ale jako neodpustila jsem si povzdech, že to pro mě není úplně jednoduché - na odpoledne domluvené hlídání, Honzi vše zařízené v práci a pak stačí jeden telefon a můžeme začít plánovat nanovo. Hlavně z našich 3 návštěv v posledním čtvrt roce je to podruhé. To už začíná být trochu nepříjemné. Člověk by asi od soukromého zdravotnického zařízení čekal trochu něco jiného, byť chápu, že doktoři jsou také lidi a mohou onemocnět. Jen mi tam prostě chybělo nějaké "promiňte" nebo "omlouváme se za komplikace". A o tom je ta moje momentální nespokojenost.

Ale dopadlo to dobře, Honzi si to v práci zařídil, jen máma už mezitím vyrazila někam na nákupy a samozřejmě bez mobilu a tak jsme Toníka brali sebou. Honzi s ním čekal v čekárně a naštěstí jsem v podstatě hned šla na řadu. Za týden den D. Tfuj. Tfuj.

Povedlo se domluvené odpoledne s B. a malým roztomilým miminkem J. Bylo milé se zase vidět a popovídat si:-) Jen jsem tam nebyla vysazena cestou, ale projela jsem se hezky z domova MHD. Což taky mělo něco do sebe. Toník byl mezitím doma s tátou a babičkou a pak mě s Honzim vyzvedli. Večer pak injekce Ovitrelle a poměrně brzy do hajan.



Žádné komentáře:

Okomentovat