pondělí 12. prosince 2016

P7: Den 347.

Den, kdy jsme se s Honzim vůbec neviděli. Ten celý den v práci a večer pak na vánoční večírek. Toníkovi táta chyběl hodně, hlavně večer měl problém, že tu táta na uspávání není. Šel tak spát s jeho tričkem.

Ráno přišla babička. Využila jsem tak příležitosti a sjela jsem si do Lidlu pro nějaké dárkové drobnosti. Po návratu jsme se ven vypravili všichni a hezky jsme si pěšky (Toník v kočárku) došli do nového Kauflandu. Pár horkých chvilek, kdy Toník potřeboval všechny auta, co tam měli, ale nakonec to zajedl rohlíkem a ustáli jsme to. Cestou domu dlouhé pozorování asfaltování silnice. Odpoledne cvičit - ani tady Toník nijak neexceloval, ale za to cestu domů ušel skoro celou sám. Po večeři jsme se ještě hecla a natiskali jsme ruce na vánoční přání. Další kreativní tvorbu jsem stopla po pokreslené celé ruce i tričku. Jako obtiskávání rukou s Toníkem mě baví, ale nějak nevím, zda díky tomu  nemá Toník problém s kreslením na papír. Zásadně chce kreslit jen po sobě. Vyzkoušeli jsme i jistý druh omalovánek, kdy se kreslí jen vodou a obrázek by se měl sám díky vodě vybarvit. No jako, efekt nic moc. Barvy jsou hodně hodně světlé. Ale jako trénink práce se štětcem dobrý:-) A večer jsem jen zakotvila na gauči a tupě zírala do notebooku. Jediné vzchopení bylo na dodělání poslední fotoknihy. Jupí! Zítra kontrola Honzim a posílá se k tisku. Na poslední chvíli, ale je hotovo! :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat