neděle 24. července 2016

P7: Den 206.

Ráno přijíždí Honzi z práce, dobalujeme věci, čekáme na mého tátu a pak všichni jedeme na chatu. Po 10 minutách cesty si vzpomínám, že jsem doma nechala Toníkovu flašku na mlíko. Bez ní by to neprošlo. Takže otočka a vracíme se zpět. Na druhý pokus dorážíme už šťastně v pořádku do cíle. Čeká tam na nás mamka. Toník nadšen. Honzi jde spát, máma vařit a mě čeká hlídací šichta. Ač jsem zvyklá být stále s Toníkem, na chatě to je jiné. Není to tam moc bezpečné, takže stále Toníkovi v patách. Nahoru dolů ze schodů, po kamenech, mokrém mechu, do lesa do kopce a zase dolů k chatě. Stále v pohybu. Toník spokojen. Já grogy. Po obědový spánek si zkrátil jen asi na hodinu a 15 minut, tak byl vzhůru dříve než Honzi. Pak se konečně dočkal a šel s tátou a dědou k vodě. S mámou chvíle klidu na povídání. Večer karty, povídání, šípkové víno a Honziho odjezd do Prahy. A zítra mi teprve začne šichta! :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat