pátek 22. července 2016

P7: Den 204.

Toník dnes stával vskutku brzy - ve dvě mléko, pak o něm vím od 5:19, v 5:39 se rozhodl, že už v postýlce nebude a chce vstávat. Tvářil se vyspale. My s Honzim ne. Kluci mě za cenu videí na youtube nechali hodinu přispat. Jinak to bylo furt samé máma, máma. Dopoledne jsem strávila v kuchyni - nová várka cuketových placek k obědu a pak jsem pekla tvarohový koláč. Odpoledne pak ven s P. Příjemná procházka a pokec. Honzi pomáhal kamarádovi s ledničkou, večer pak na noční. Já jsem si užívala s Toníčkem, prolézali jsme tunelem a blbli. Taky jsme mu objevila nateklé špičáky. Občas tam i prosvítá bílá tečka. Proto třeba ty krátké noce a záliba ve flašce se savičkou. Jo a přišla mi výhra - podložka do kočárku. Hodně dlouho jsem nic nevyhrála, naposledy snad knížku o princi Williamovi někdy v 15, tak mi udělala radost. Hned jsem jí instalovala :-)




























Žádné komentáře:

Okomentovat