středa 21. října 2015

P6: Den 294.

Ráno jsem se probudila s bolestí v krku a i celkově mi nebylo úplně ok. Nejdříve jsem to přisuzovala špatné noci, ale když jsem se změřila - 37 stupňů - bylo odpovědí, že je asi problém jinde. A to byl dnes v plánu den u Honziho rodičů, protože na tento týden přijela Honziho babička, tak aby si užila pravnuka. Nakonec se tam vypravili kluci sami. Já po pondělní zkušenosti trnula, jak to zvládnou, ale nakonec byli spolu pryč celých 7 hodin! Tatínek uspal Toníčka i po obědě a mě chodily dokumentační mms. Zvládali to spolu skvěle! Já byla zalezlá v posteli a pospávala, odpoledne se teplota vyšplhala na 37,7. Po paralenu a dávce vitamínu C se zase odporoučela tam kam měla. V noci jsem ale raději spala v obýváku s domluvou, že když se Toník vzbudí, zkusí ho Honzi nejprve obsloužit a uspat sám a kdyby to nešlo, dojdou pro mě. Toník ale spolehlivě budil i mě a tatínka v noci nebral. Takže pařit můžu chodit - přes den, to to spolu zvládají skvěle, večer a v noci mám prostě smůlu:-)


Žádné komentáře:

Okomentovat