pondělí 19. října 2015

P6: Den 292.

Na dnešní večer jsme se dlouho těšila - konala se Jahodová hospoda. Už několik dní  jsme trénovali večerní uspávání tatínkem, které bylo úspěšné tak 50:50. Vše jsem jim tu připravila, Toníčka navečeřela a vyrazila. Když ani v půl deváté nepřišla sms, že Toník spí, byla jsem už silně nervózní. Zpráva pak přišla, ale taková, že Toník volá mama mama a stále nespí. Tak jsem se rozloučila a vyrazila k domovu. Pět minut poté co dorazili poslední příchozí. S mými milými lidmi jsem strávila 50 minut. Večerní trajdání zatím nejde - nebo teď nejde. V dubnu mi prošlo. Nebo až po uspání, kdy se stejně může Toník kdykoliv vzbudit a asi by tatínkovi udělal taky horké chvilky. Jak to tak bývá, Toník nakonec usnul. Ale to už jsem byla skoro doma. Třeba někdy se to zase povede. A budu si moci užít příjemné společnosti déle.


Žádné komentáře:

Okomentovat