středa 20. srpna 2014

P5: Den 232.

3 roky s mým úžasným mužem, jsem moc ráda, že ho mám :-)






















Jen jsme to spolu moc neoslavili. Honzi opět na noční, což není moc na to, abychom se viděli. Ale stihli jsme aspoň krásnou krátkou půlhodinu po mém příchodu z práce a před Honziho odchodem do práce. A dostala jsem krásnou kytičku:-)

6 komentářů:

  1. Gratuluji! Ať je těch společných let co nejvíce!
    My jsme letos oslavili 21 let a musím říct,že svého muže pořád miluju a jsem ráda za každou chvíli kdy můžeme být spolu jen sami dva .
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21 let, to je paráda:-) a krásné vyznání. My jsme spolu vlastně celkově od seznámení 11 let a jsem moc ráda, že to už tak dlouho "vo nás je" a že to bude ještě dlouho a dlouho:-)

      Vymazat
  2. Janičko, gratuluji! A přeji jen to nejlepší... My budeme v sobotu teprve náš den mít...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gábi, moc si to v sobotu užijte, chystáte svůj den s láskou, pravidelně koukám, jak jdou přípravy:-) Budu na vás myslet, ať se vše vydaří:-)

      Vymazat