neděle 10. srpna 2014

P5: Den 222.

Toníkovi jsme byli objednat vozidlo a v Ikee vyzvednout noční stolky, které minule neměli. Také jsme v obchodě dovybrali autosedačku, tak už jí jen z domova objednat. Večer pak byl superúplněk.



5 komentářů:

  1. Nádherné fotky. Mně se focení nevydařilo :-(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, děkuji, já zase na ten úplněk málem zapomněla a že by mi přišel nějakej extra výjimečnej, to ne

      Vymazat
  2. Vybírat výbavičku pro miminko je krásné a vybírat kočárek.. to mě také baví a kočárky miluju doteď ,i když mám děti velké.
    Přeji hodně ztdravíčka a a't je všechno v pořádku.

    Toník je pracovní jméno nebo už oficiální??:)

    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání, jj chystání výbavičky mě baví a už se na prcka moc těšíme, byť se trochu bojím, co nás čeká, ale to se poddá. Toník je oficiální - Antonín bylo jediné jméno, na kterém jsme se při prvním kole výběru shodli a protože jsme mu tak začali rovnou říkat, tak už mu zůstane. Tedy pokud nepřekvapí a nevykoukne na nás Johanka. Což asi ne, protože pindíka na ultrazvuku jsem poznala i já:-)

      Vymazat
    2. Čeká vás to nejhezčí-být rodiči ♥
      Občas je to náročné ,ale stojí to za to , mít děti je krásné.. Moje už jsou velké ,ale těším se na to,až budu jednou babička,děti miluju a kočárky,výbava,to mě baví pořád:)

      Toník i Johanka,obojí moc pěkná jména.
      Petra

      Vymazat