sobota 14. července 2012

Aktuálně: Zase na chvíli doma

Blog se mi zasekl v půlce června, nějak se mi nedostává času na doplňování. Může za to i to, že příspěvky z dovolené zaberou mnohem více času než ty všednodenní a vše tak přibývá mnohem pomaleji. Dnes jsem po 14 dnech (s jednodenní přestávkou) zase zakotvila doma. Užívala jsem si dovolenou na chatě a pak jsem na 4 dny jela za skautíky na tábor. Letos je to druhý rok, co už nejsem skautskou vedoucí. Kapacitně jsem prostě na 2 tábory za léto neměla a ten "pracovní" je pro mě důležitější. A tak jsem s těžkým srdcem ale s pocitem veliké úlevy učinila rozhodnutí, že se skauty na tábor jen na pár dní na návštěvu, během které se jim budu snažit co nejvíce pomoci. Nějak to letošní léto má  nějaký velký spád, kdy všechno hrozně rychle letí - dovolená, 14 dní v práci, dovolená a teď zase na 14 dní do práce. Čeká nás vymýšlení programu na tábor a pak týden s dětmi v Českém Ráji.  No, mám takový pocit, že další 3 týdny utečou zase hrozně rychle:-) Budu se snažit postupně blog doplnit, aby nebyl měsíc pozadu. Jak rychle se mi to povede, toť otázka:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat