pondělí 12. března 2012

P3: Rozloučení s Gábi - Den 72.

Emočně náročný den. Dopoledne ve čtvrt na jedenáct se v Motole konal pohřeb. Bez zbytečných slov jen s jejími oblíbenými písničkami. Brečela jsem od první chvíle, co se objevila rakev a začala hrát Shape of my heart. Obdivovala jsem rodiče, že dokázali ustát všechny kondolence. Já bych to na jejich místě nedala.


Poté jsem jeli do Makra nakoupit věci na odpolední rozlučku v Jahodě. Dost to připomínalo nákup na svatbu, nebyli jsme žádní troškaři:-)
V Jahodě vše vypuklo v pět hodin, kdy přišli první hosté. Vybudovali jsme Gábinárium, Gábi dostala k fotce lahváče a cígo, promítala se cesta vlakem z Bergenu do Osla a každou hodinu šla Pavlova prezentace o Gábině. Zvládla jsem jí vidět pokaždé, i když konec byl teda dost rozsekávací. Hodně se povídalo, vzpomínalo. Někdo na tom byl už relativně v pohodě, někteří byli hodně na dně. Spát jsme šli v půl třetí.







Žádné komentáře:

Okomentovat