úterý 26. dubna 2011

P2: Cesta domů, Jahodová realita a večer Hop Trop - Den 116.

Ráno vstáváme do deštěm umyté krajiny, loučíme se s chatou a vyrážíme směr Praha.
Cestou se zastavujeme v Klatovech - IC je ale zavřené, tak aspoň vyfocení náměstí. Zbylá cesta do Prahy je chvílemi upršená a pošmourná.
Na Proseku zastavujeme v 11:40 a já už v 11:55 odcházím na bus směr práce. Klub proběhl ve standardním duchu, což jsem ráda, protože jsem byla stále duchem na Šumavě a vracela jsem se fakt jen velmi pozvolně.
A po práci jsem jeli rovnou do Gongu na Hop Trop. Koncert byl fajn, zpívalo se, zaznělo i pár neskutečných historek (vesměs o tom, jak někde popíjeli a co z toho plynulo za následky) a bylo to celé pohodové a příjemné.
Jedno Samsonovo moudro na závěr: "S dětma je to jako s prdama - vlastní rozdejcháš!"

Žádné komentáře:

Okomentovat