čtvrtek 25. ledna 2018

P9: Týden 3.

15.1. - 21.1.2018

V pondělí vyrazil Toník s Honzim na Pankrác, kde vyzkoušeli kluziště a Toník stál poprvé na bruslích. Za odměnu pak do Bambule svézt se v hasičském autě :-) V úterý byl Toník u babičky, Honzi v práci a já s Johy jsme vyrazily k doktorce na kontrolu v 6 týdnech. Naše princezna už má 4070g a měří 52cm. Naočkovali jsme rotaviry. U Toníka jsem je nedávala, ale kvůli Toníkově chození do školky jsem je teď raději dala. Ve středu přišla za námi babička a ve čtvrtek jsme se vypravili k rodičům my. Poprvé jízda busem s Toníkem a kočárkem. V pátek Honzi doma a Toník po 2 měsících šel zase do školky. Byl tam jen do 10 a dal to s přehledem. Příští týden už tak na celé dopoledne. A půjdu tam s ním už já. To bude ráno velké vypravování. No a víkend spolu všichni doma. V sobotu se tu na chvíli zastavili moji rodiče a v neděli Toník vyrazil po dlouhé době ven na koloodrážedle. Nějak si s ním nerozumí a jezdit na něm nechce. Tak teď dlouho jezdil na motorce, kterou miluje. Jenže už je pro něj malá. Kolo mu Honzi konečně opravil a vylepšil, navíc jsme v Dráčíku objevili skvělou policejní houkačku a blikačku na kolo, což se Toníkovi moc líbí, tak byl ochotný kolo vytáhnout ven. A jako o level zase lepší jízda než posledně. Snad bude ochotný trénovat, aby kolu přišel na chuť. A Johanka? V sobotu předvedla krásné pasení koníčků. Stihla jsem ho zdokumentovat. A od té doby se jí zase nechce :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat