úterý 28. listopadu 2017

P8: Den 332.

Poradna. Mamka přišla ráno k nám a pak si odvedla Toníka domů a my s Honzou vyrazili směr Vinohrady. Dneska mě poslali do rizikové poradny, ale ve výsledku mi péče přišla horší než minule. Dlouhé čekání, zmatky a chyběla mi na utz pečlivá paní doktorka ze středy. Abych se ve finále ani do té rizikové ordinace ani nedostala - po konzultaci jsem byla předána normální paní doktorce. Je pravda, že jinak tam čekám ještě asi teď. Takhle to bylo jen na 3,5 hodiny. Výsledek je ten, že průtoky už jsou hraniční, váhový odhad stejný jako před týdnem a tak pokud se něco nezačne dít samo, tak 4.12. nástup na vyvolání. Pak hurá domů, oběd a dala jsem si šlofíček. Pak už tu byl Toník, tak jsme se spolu pustili do barvení papírového talíře, z kterého pak vznikne vánoční stromeček.



Žádné komentáře:

Okomentovat