pátek 14. července 2017

Nestíhám

Léto se rozeběhlo prázdninovým tempem, snažím se, abychom si ho co nejvíce užili a večer síly na doplnění blogu ukrutně chybějí. Snažím se, aby skluz nebyl až tak moc velký, protože pak se to tu doplňuje o to hůř, ale už je tu zase 14 dní díra.

Máme za sebou týden dovolené, já s Toníkem teď 3 dny na chatě, z každé akce hromadu fotek a těmi se prokousat a doplnit sem bude chvíli trvat. Zbylé dny trávíme všednodenní každodenností, mamka je na léto pryč, hlídání tak není a občas toho mám plné kecky. A to jsme teď byli hodně pryč. Ale nestěžuji si, prostě klasika :-)

A miminko? Roste, zatím se neukázalo, kdo u mě přebývá. Nějak to hůřeji zvládám, po nějaké namáhavější aktivitě břicho bolí a dost mi to psychicky vadí. A abychom se nenudili, tak z posledních testů nám přišel papír s razítkem hraniční screening, takže nás čeká genetická konzultace. Vzhledem k tomu, že v den, kdy mi přišla sms, že se mám zastavit v ambulanci, že dorazily výsledky a já věděla, že to nevěstí nic dobrého, to bylo prvně, kdy se mi povedlo ulovit prcka rukou přes břicho, tak vím, že to bude v pohodě. Musí, to ani nejde jinak.

Takže tak, doufám, že zítra už seberu zbytky energie a něco tu zase přibude, ať skluz zase kus smáznu. A že v pondělí budu moci napsat, že je vše ok. Držte palce!

1 komentář: