pátek 17. března 2017

P8: Den 76.

Ráno přichází mamka, pobalíme se a hurá na kontrolu do Iscare. Toník s mamkou si zatím užívá pískoviště u Vltavy a pozorování ploštic. Jaro je tu:-) Kontrola ok, jsem označena za nosnici, odběr v úterý, poslední rozpis injekcí. Utz není nejšetrnější a já tak pak chápu, že ty bolesti je jen hormonový bonus. To z minule neznám. Doma rozjíždím picí režim, přeci jen se trochu bojím ohss, kór když mi minule nebylo úplně fajn a to bylo folikulů o dost míň. Honzi po obědě do práce, já s Toníkem odpoledne ven. Dost to fičí, ale Toníkovi se nechce a nechce domů. Pozorujeme auto s plošinou opravující lampy, došlo i na chvíli na písek.



2 komentáře:

  1. Jani držím palečky,ať vše vyjde ♥
    Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Ploštice jsou vděčný objekt, David je má rád dodnes :-).
    I já moc držím palce!

    OdpovědětVymazat