úterý 13. září 2016

P7: Den 257.

Toníka jsme omluvili z plavání, potřebujeme, aby se rýmy definitivně zbavil a plavání je z jeho aktivit ta nejrizikovější. Tím pádem mi odpadá můj čas na resty, vaření, úklid apod. Honzi je ale dnes tak super, že bere dopoledne i odpoledne Toníka ven sám a já tak mám čas na vše již uvedené. Dokonce mi zbude čas i na vyrábění garáže pro Toníka. Zatím pouze první patro, ale i tak spokojenost. Původně jsem měla v úmyslu udělat garáž jen z ruliček od toaleťáku, protože tento nápad jsem viděla někde na netu a dost se mi líbil, ale to je jen pouze na ta nejmenší autíčka. A Toníkovi by se nelíbilo, že ty větší nemají kde bydlet. Takže to bude garáž z různých krabiček a ruliček, aby se tam vešla různě velká autíčka. Na finální verzi jsem sama zvědavá. To bude ale asi ještě chvilku trvat.


Žádné komentáře:

Okomentovat