úterý 23. srpna 2016

P7: Den 236.

Toník ráno dobře ví, že je doma jen máma, tak se vrací zase k brzkému vstávání. Honzi dopoledne spí. My si s Toníkem hrajeme v obýváku. Krom obvyklých hrátek postavím garáž z lega a snažím se i trochu vzdělávat. Stavíme komíny z červených a žlutých kostek. A vyrábím házecí tunel. Ten baví Toníka klasicky jen chvilku a večer mi ho pak definitivně zničí. Vše je v pohodě do té doby, než se má jít obědvat. Jídlo je teď nějaká problémová aktivita. A mě tečou nervy. Ve finále brečíme oba. Nevím, nějak tohle nedávám. A je mi jasné, že bude hůř. Druhý pokus je už o trochu úspěšnější. Pro změnu ale pak bojujeme i odpoledne se svačinou. Bude to chtít změnit přístup. Mám aspoň o čem přemýšlet. Večer se pak naštvávám u PC, kdy zjišťuji, že fotky ze společné dovolené, které jsem vybrala a poslala přes úschovnu nebyly stáhnuty a moje práce přišla vniveč. Je mi to líto a zároveň jsem naštvaná na sebe, že jsem si to ještě neschovala v PC a musím tak výběr dělat znovu. Poučení pro příště.
Díky tomu, že Honzi byl odpoledne s Toníkem venku, mám nabarvenou hlavu. Večer jsem pak ještě umyla koupelnu. A protože máme hezky, je součástí náplní dne praní a sundavání prádla. Dost činorodý den. A doplnila jsem blog aspoň o běžné dny. Resty z dovolených stále zůstávají. Zítra je taky dne. Teď už je čas jít spát. Jestli ráno bude Toník vstávat zase před šestou, je už nejvyšší čas.




1 komentář: