středa 1. dubna 2015

P6: Den 91.

Přišly mi dva dopisy - speciální turistická známka za 10 nasbíraných po sobě jdoucích turistických známek - posláno po několika letech, co je tahle desítka kompletní. A v druhém balíčku byly odměny za turistické vizitky + nákup dalšího deníku speciálně na vizitky z Prahy a nějaké chybějící vizitky. Těším se na lepení a hlavně na lepší počasí a na výletní sbírání.

Návštěvní den u M a holek. Toník byl po včerejší extrémní protivnosti na návštěvě zlatíčko. Večer mi bylo pěkně blbě, ale naštěstí se mi povedlo asi začínající zánět v prsu díky tvarohu rozehnat. Ufff.

2 komentáře:

  1. Gratuluju. Ten bych chtěla taky....

    OdpovědětVymazat
  2. Karlův most teď posílají jako odměnu. Přiznám se, že jsem prostě sedla k netu, prošla projekt těch 6 let zpátky a objednala vizitky z míst kde jsem za tu dobu byla a které jsem neměla + vizitky z Prahy, které jsem neměla. Zarytí vizitkáři by mě ukamenovali, že nemám k vizitce razítka, ale to neřeším. Byla jsem tam, tak co:-) Jsem se chtěla motivačně posunout lehce dál a přivolat jaro s výlety:-) Takže to udělej podobně a bude Karlův most taky tvůj:-)

    OdpovědětVymazat