pátek 30. května 2014

P5: Den 150.

Muzikál Touha - náš dárek k výročí - měli jsme jít už někdy v březnu, ale zrovna naše představení bylo zrušeno a náhradní termín vyšel až na dnešek. Na představení jsme byli po čtvrté. Ani tentokrát mě nezklamalo a klidně bych šla znovu. To už mám smůlu, v neděli je derniéra. Jen je škoda, že neuvažují, že by ho vydali na DVD, to by se mi hodně líbilo:-)
Touhu teď hrálo divadlo Kalich v druhém běhu a jen 100 představení. Obsazení proto bylo méně hvězdné, než když před těmi několika lety v Kalichu začínala. Nezvyklé bylo pro nás vidět v roli Karin někoho jiného než Radku Fišarovou - ta byla vždycky skvělá. Pro mě neznámé Kateřině Steinerové to místo moc nešlo a zrovna nejerotičtější a hodně emociálně silná pasáž se jí pěvecky nepovedla. Roman Pomajbo nezklamal - byl výtečný - role mu sedí a je vidět, že si ji užívá. Poprvé jsme v roli Oskara viděli Rudolfa Hrušínského. Byl hodně nemastný neslaný. Jenže taková jeho role je, oproti Kvasce je více statičtější a jede si v podstatě v jedné linii. Nezaujme. Bylo to znát i na potlesku - hodně vlažný - oproti třeba Pomajbovi nebo Martinovi Peškovi, který v comparzu hraje několik různých rolí a byl i v prvotní verzi muzikálu Touha. Jeho role je hodně divácky vděčná a je pravda, že i já jsem s úlevou přijala, že i dnes chybět nebude. Sklidil tak skoro největší ovace a nejvíce dárků:-)























Žádné komentáře:

Okomentovat