sobota 27. července 2013

P4: BezMaxový - Den 207.

Odjezd na tábor. Od rána stažený žaludek, aby vše klaplo. Dobalování věcí. Přišly všechny děti, autobus přijel včas, cesta v pohodě, stejné chatky jako loni, určité úpravy v areálu (k lepšímu), ubytovávání a předvečeřová koupačka v novém malém bazénu. Honzi mi volá nečekanou informaci o tom, že Max bohužel nezvládl horké počasí a cestu na chatu. Totálně mě to položí. Tohle jsem nečekala. A navíc jsem na něj teď byla hodně fixovaná. Snažím se dát co nejrychleji do kupy, abych fungovala. Letošní červenec fakt stojí za to. Už aby byl srpen. Doufám, že v něm bude lépe.

Maxi, mrzí mě, že jsi u nás nemohl pobýt déle. Tvůj odchod si dávám za vinu, i když jsem s tebou nebyla. Ale nic na tom už nezměním. Chybíš mi a je mi smutno.

Další potkánek bude, potřebuji ho. Ale každopádně už to nebude Max, tohle jméno nosí potkanům smůlu...


3 komentáře:

  1. Jé, Ostružno, v chatce za bazénkem jsem byla několikrát na táboře. A terasa nad bazénkem bývala marodka ( paní zdravotnice tam měla vždycky tajné radne se zástupcem vedoucího, věděli to všichni, ale vlastně nikdo :) ), to byly časy! Maxe je mi líto, dcera má několik potkanic, vždycky to ořvu s ní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) tak to je dobrá náhoda :-) chatky v areálu tábora byly letos opraveny, vypadá to moc hezky (až na ten bazén, ten se prostě na to místo nehodí) My byli v Ostružnu letos už potřetí - poprvé před 5 lety, pak loni (to bylo asi nejslabší) a letos (změna správce, zase se to snaží vše dát do kupy).
      Krátká životnost potkanů je jediné, co mi na nich vadí. Ale nedám na ně dopustit a pokud to půjde, tak vždycky s námi bude nějaký bydlet. Nakukuji k tobě (jestli teda můžu tykat) na blog už delší dobu, tak už jsem potkanice obdivovala. Tak ať se všem daří! :-)

      Vymazat
    2. Já do Ostružna jezdila jako malá skoro každý rok, ale to už je víc jak 30 let zpátky, asi se tam budu muset zajet zase podívat.Vím, že to tam chátralo...Tykání mi nevadí, s věkem já problém nemám.A chodím k tobě nakukovat přes Gabro. Taky přeju ať se ti daří a už je jenom dobře.

      Vymazat