pondělí 20. srpna 2012

P3: 1. výročí - Den 233.

Přesně před rokem byl s Honzim náš velký den. Užívala jsem si ho od rána až do noci. Nervozitu jsem si odbyla v dnech předchozích a tak ten náš den byl pro mě v pohodě, v nádherné atmosféře a v milé společnosti. Vše šlo podle našich představ, počasí nám přálo a vše bylo jen a jen o nás. Co víc si přát?!
A dnes? Máme za sebou krásný první rok. Sice se nám jedno velké přání zatím nepovedlo splnit, ale věřím, že i to vyjde, i když mu možná budeme muset trochu pomoci:-)
Honzi mi dnes dopřál to, že jsem si připadala jak Pretty woman - nechal mi doručit nádhernou kytici rudých růží až do práce. Večer jsme si pak došli na večeři a měli se prostě fajn:-)



1 komentář:

  1. Gratuluji k prvnímu roku. Ať se vám vede stále tak príma a hlavně přeji hodně štěstí pro to vaše "drobné přání" .))

    OdpovědětVymazat