pátek 30. prosince 2011

P2: Odešel Miky - Den 364.

Ráno jsem našla Mikyho v kleci mrtvého. Těší mě, že jsem měla ten nápad, vzít si ho na Vánoce k nám, takže ty poslední dny si fakt užil. Lžička s jogurtem byla důkladně vylízaná :-) Nesebralo mě to tak, jako když umřel nějaký můj potkánek, ale smutno bylo. Ale už je Mikouš u bráchy a má se fajn:-) Nás teď bude čekat těžké rozhodnutí - další potkánky do klubu ANO či NE?


















Dodělala jsem další náhrdelník s využitím Honzova udělátka, co jsem si vymyslela. Ještě to má nějaké mouchy, tak vyfotím, až bude doladěné. A večer přišla další návštěva - tentokrát Láďa s Evou.

3 komentáře:

  1. A je! Tohle nebyl pozitivní potkaní rok :(

    OdpovědětVymazat
  2. No, jak se to vezme - co se týče Jahodových myšáků, tak 2 a čtvrt roku života je na potkany hodně, žádný z mých soukromých tak dlouho nežil, takže to zas tak pesimisticky nevidím. Akorát můj Majky tu mohl s námi být trochu déle - 1 rok, to byl pěknej břídil, takže tady to mohlo být trochu lepší. Ale bude lépe, zítra jdeme pro další Jahodový myšáky. Což bude nejlepší lék na smutek:-)

    OdpovědětVymazat