pondělí 25. července 2011

P2: Praha a Maty - Den 206.

Je čas udělat chatě pápá a vydat se zase do Prahy.
Cestou na bus se mi povedlo vyfotit viadukt i s regionovou.
Rozcestí Žampach
Čekáme na bus
Majky se mi na chatě nějak rozchořel. Můj laický pohled to tipuje na něco jako mrtvičku - packy a tlapky ho moc neposlouchají, jazyk taky ne. Nic moc. Není ve stavu abych s ním jezdila z Hostíku, na Prosek a zpět. Tak jsme ho s těžkým srdcem nechala u mamky. A místo ní jsem do rodiny pořídila další potkaní miminko. Jmenuje se Maty a to je jeho první, lehce rozmazaná a dost vyděšená fotka.

2 komentáře:

  1. A tro mi řekni, jak to, že na té fotce nemáš tu ošklivou továrnu co je hned pod tím mostem? Kač.

    OdpovědětVymazat
  2. Protože je to foceno z vyhlídky na Posázavské stezce a z ní není ta továrna vidět! :-))) Ale ještě pár let a nebude vidět ani viadukt, ty stromy děsně rostou...

    OdpovědětVymazat