čtvrtek 16. června 2011

P2: Zahradní slavnost - Den 167.

Po velmi krátké noci extra dlouhý den. Fungovala jsem a to je hlavní. Slavnost byla fajn, i když začátek byl opět ve znamení deště, pak se ale vyčasilo a lidí přišlo dost. Takže pohoda :-)

My měli na starost výtvarku - provázkové malování. Na konec jsme obsluhovali i trampolínu a prodejní infostánek. Ještě, že jsme v klubu 3:-)

Akce končila v osm, než se to uklidilo, bylo devět. To už jsem padala doslova na hubu. Metro stále nejelo a než v půl desáté večer zjišťovat, jak se dostanu na Prosek, čekala mě druhá noc v Jahodě. Většina spolunocležníků to vzdala, tak jsem tam zůstaly jen s B. Psychicky jsem to nezvládla - únava, vyčerpanost, nevyspalost a k tomu smutek, že nemůžu být s Honzim se dostali na povrch. Jak já hrozně moc chtěla domů!

Žádné komentáře:

Okomentovat