středa 4. května 2011

P2: Prstýnky - Den 124.

Dneska jsme si byli pro prstýnky. Musím nás pochválit, vybrali jsme dobře - jsou jednoduché, ale krásné a úžasně mi ladí s prstýnkem zásnubním, takže je můžu nosit oba. Teď je jen bezpečně schovat, neztratit je při stěhování (tedy jestli se do té doby uskuteční) a před dnem D je najít:-)

Jinak normální středa - práce (metodika, stížnosti, zápis z porady), praní, mytí nádobí a nervování se nad novými spoilery House. Teda ty mi dávají zabrat, už aby ta série skončila.

2 komentáře:

  1. Skromná elegance, minimalistické (myšleno v tom nejkladnějším slova smyslu). Stříbro, nebo dokonce bílé zlato?
    Kač.

    OdpovědětVymazat
  2. Jj, bílé a červené zlato. Chtěli jsme něco jednoduchého a hlavně tenkého, když jsem koukala, že většina prstýnků je cca 6 mm, tak to mě dost omejvalo, fakt jsem nechtěla mít na ruce nic přes půlku prstu. A líbila se nám kombinace, takže z naší strany maximální spokojenost :-)

    OdpovědětVymazat