pátek 31. prosince 2010

Silvestrovská Touha - Den 365.

Jít na Silvestra do divadla mi přišlo nejdřív jako bezva nápad, pak mi to přišlo lehce divné. Ale od Touhy se dalo čekat, že její Silvestrovské vydání bude jedinečné. A taky že bylo a naprosto nelituji, že jsme poslední den roku do divadla šli. A jestli budou hrát Touhu v Kalichu i na příštího Silvestra, jdeme určitě znova, protože to co se dělo na jevišti bylo jedinečné, úchvatné, šílené a taky místy dost ujeté, ale stálo to za to!

A je to tady poslední část Projektu 365. Bavilo mě to a v dnešní internetové a počítačové době mi přijde fajn, že mám takovou svou roční kroniku. Občas jsem sice nehrála úplně fair play - motiv na fotku jsem vymyslela ten den, ale vyfotila jsem jí třeba den další, takže mám co zlepšovat, ale i tak to bylo fajn. Poslední příspěvek do roku 2010 neznamená konec a rovnou začínám Projekt nový.

Žádné komentáře:

Okomentovat