neděle 20. června 2010

Hořící nebe - Den 171.



3 komentáře:

  1. Krása, slunce poslední dobou ukazuje před spaním jen to nejhezčí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám také okna na západ;-)
    A taky nový vzhled, to ses inspirovala Klíštětem? Ale myslím, že se mi líbí víc než ten předcozí, ta oranžová (byla to oranžová?) mi moc neseděla... Kač.

    OdpovědětVymazat
  3. Když jsem v Hostíku, musím si užít ten výhled a pokoukání na nebe, to na Proseku nemáme.
    Co se týče vzhledu, myslím, že předtím jsem blog měla dozelena (ale už sama taky nevím). Inspirace Klíštětem ani ne, jen jsem tu objevila nové tlačítko Návrh a pod ním se skrývaly nové šablony a už to bylo:-)Jen jsem si nemohla vybrat, líbilo se mi jich tam víc, tak mám aspoň něco do zásoby na další inovaci:-)

    OdpovědětVymazat