sobota 8. května 2010

Svatba Haničky a Lukáše - Den 128.

Nejde to vybrat jen jednu fotku, tak jsem si dovolila sem nahrát více momentek z tohoto hezkého dne.
Skalka u Mníšku pod Brdy - místo, které mám moc ráda a nenapadlo by mě, že tu lze mít svatbu. Slušela mu.
Novomanželé.
Vždycky jsem chtěla vědět, jak vypadá kaple na Skalce uvnitř. V sobotu se mi to poštěstilo.
Tahle svatba mě nadchla. Pod širým nebem, na krásném místě, pohoda. Jen je to loterie, aby vyšlo počasí.
Sobota byla propojením dvou světů - krásné přírody a honosných prostor s hostinou. Volnost svázaná protokolem. Jednoduchost následovaná impozantností. Místa spojená historií. Skalka a Pražský hrad.
Jmenovky.
Připadala jsem si jak Vivien v Pretty woman. A na salát se používá jaká část příboru? Naštěstí mi to vyšlo a po dezertu mi žádný příbor nepřebýval.
Arcibiskupský palác.
Klika od historie.

Mezi hostinou a veselím jsme se prošli po Pražském hradě. Některá zákoutí jsou božská.

1 komentář: