sobota 10. dubna 2010

Příprava - Den 100.


Po dlouhé době jsem otevřela svojí kartotéku s hrama a připravovala si program na výlet s Jahodou. Překvapilo mě, že jsem zjistila, že mi to chybělo. Na klubu jsme s Bě ty, co si s dětmi povídají, otravují je s prvokontakty, ptají se, jak se mají a když je chvilka tak si s nimi zahrají nějakou stolní hru. Na hraní jsou na klubu dobrovolníci. Máme jich hodně, ale žádné, kteří by si s dětmi zahráli koště, kompot, elektriku... Tak když je absťák opravdu velký, zařazujeme na program hrací klub a tam se vyřádíme - tam můžu vysypat z rukávu nějakou z mnoha her, co jsem na schůzkách hrála. To hraní byl asi i jeden z důvodů, proč jsme se tak vehementně praly o sobotní Jahody - plánování akce, příprava programu... Asi to je taková náhražka za výpravy. A tak jsem večer vybírala a těšila jsem se, i když jsem věděla, že účast bude prachbídná.

Žádné komentáře:

Okomentovat